Beste allemaal,
Maandag is het zover, onze leerlingen gaan de sponsorloop lopen, het geld stroomt nog altijd binnen, wat zijn we daar blij mee! (https://school.maximaalinactie.nl/fundraisers/basisschool-schoter-duijn)
We hopen dat iedereen onze lopers aan komt moedigen.
De route is de Daily Mile rondom school. We lopen per klas het aantal rondjes van de groep waar je in zit. Dus groep 1 loopt 1 rondje, groep 8 loopt er 8.
De tijden zijn als volgt:
9.00: groep 1
9.15: groep 2/3
9.30: groep 4
9.45: groep 5
10.00 groep 6
10.15: groep 7/8
We proberen ons aan dit rooster te houden, maar kom voor de zekerheid op tijd!
Alle kinderen krijgen na het lopen een lekker ijsje om af te koelen.
We hebben er zin in!
Sportieve groet,
Schoter Duijn
athletics